
UNIQA pojišťovna – kontakt, recenze, pobočky
Maxima pojišťovna je dynamická společnost působící na českém trhu již od roku 1994. S bohatými zkušenostmi nabízí široké portfolio pojistných produktů, které jsou přizpůsobeny potřebám moderního člověka. Jakými produkty se může Maxima pojišťovna pochlubit a jak ji hodnotí klienti?
Maxima pojišťovna byla založena v roce 1994, a od té doby si na trhu vybudovala stabilní pozici. Přestože se může zdát, že jde o menší pojišťovnu ve srovnání s giganty jako Česká pojišťovna nebo Kooperativa, Maxima se specializuje na inovativní produkty a individuální přístup ke klientům.
Maxima pojišťovna je řádným členem České asociace pojišťoven, což je zárukou její stability a spolehlivosti. Společnost klade důraz na kvalitu služeb, individuální přístup ke klientům a transparentnost.
Obsah článku
Co Maxima pojišťovna nabízí?
Maxima – pojištění majetku a odpovědnosti
Maxima – životní pojištění
Maxima – zdravotní pojištění cizinců
Maxima – speciální pojištění
Maxima – pojištění podnikatelů a firem
Maxima – hlášení škod
Maxima pojišťovna – recenze klientů
Maxima pojišťovna – kontakt
Maxima pojišťovna se nezaměřuje jen na konkrétní typ pojištění – klienti si mohou u společnosti sjednat pojištění všeho druhu, ať už hledají ochranu pro svůj majetek či nemovitost, komplexní pojištění pro případ závažné nemoci, nebo chtějí podnikat bez obav z odpovědnosti za způsobenou újmu.
Maxima pojišťovna nenabízí pojištění vozidel ani cestovní pojištění. Kdo nabízí nejlepší cestovní pojištění si lze spočítat v online kalkulačce. Za online sjednání lze navíc ušetřit až 50 %.
Srovnat cestovní pojištění >
Maxima nabízí pojištění pro jednotlivce, podnikatele i firmy:
Podmínky jednotlivých pojistných produktů se mohou lišit, proto je důležité si je pečlivě přečíst ještě před uzavřením smlouvy. Maxima pojišťovna klade důraz na transparentnost a srozumitelnost svých podmínek, aby klienti přesně věděli, na co mají nárok.
Pojišťovna Maxima nabízí pojištění majetku a odpovědnosti MaxDomov. V rámci tohoto pojištění je možné pojistit nemovitost, domácnost i odpovědnost.
Pojištění kryje živelné pohromy (blesky, hromy, větry) a občanskou odpovědnost, zároveň nabízí asistenční služby až do výše 5 tisíc korun a zajistí náhradní ubytování až do výše 50 tisíc korun.
Pojištění MaxDomov chrání klienty mimo jiné i před krádeží či vloupáním, vandalismem, nárazem dopravního prostředku, vystoupením vody z kanalizace, tíhou sněhu a námrazy, zkratem, podpětím, napětím či poškozením fasády.
Maxima nabízí také životní pojištění. Rizikové životní pojištění MaxEfekt lze sjednat bez spořící složky a dalších poplatků, pro pojištění invalidity dokonce bez dokládání příjmů. Pojištění chrání osoby až do věku 85 let, svým klientům navíc nabízí slevu za zdravý životní styl.
Rizikové životní pojištění se dělí do dvou variant, podle kterých se také vypočítává konečná cena. Cena životního pojištění varianty A se pohybuje okolo 545 korun měsíčně, za variantu B klienti zaplatí 1 075 korun měsíčně. V případě připojištění dítěte je řeč o 350 Kč měsíčně navíc. K životnímu pojištění si lze připojistit také hospitalizaci, invaliditu, nebo velmi vážné nemoci či úrazy dětí.
Pojištění Maxima mohou využít také cizinci – konkrétně si mohou pojistit komplexní zdravotní péči či nutnou a neodkladnou zdravotní péči. V případě komplexní péče na ně čeká vysoký limit pojistného plnění až 600 tisíc EUR, který lze využít v až 140 zdravotnických zařízeních po celé ČR.
Zdravotní pojištění cizinců kryje předepsané léky v rozsahu veřejného zdravotního pojištění, veškeré zákroky spojené s nutným ošetřením, a v případě ročního pojištění i odpovědnost občanů. K pojištění si lze navíc připojistit i těhotenství a porod, a to s limitem až 400 tisíc EUR.
Zatímco komplexní zdravotní pojištění se vyplatí především při dlouhodobém pobytu, pojištění nutné a neodkladné péče ocení spíše ti, kdo v České republice pobývají nanejvýš 90 dní. Stejně tak je potřeba myslet na to, že se na rozdíl od komplexního pojištění vztahuje pouze na nutnou a neodkladnou lékařskou péči.
V rámci pojištění se cizinci mohou spolehnout na akutní lékařské ošetření, asistenční služby i předepsané léky v ceně pojištění, u akutního ošetření zubu je pak nastaven limit 5 000 Kč, přičemž se hradí hotově.
Maxima se kromě základních druhů pojištění může pochlubit také širokou nabídkou speciálních pojištění pro klienty různých společností. Na své si tak mohou přijít například klienti Home Credit či Air Bank.
Například pojištění věcí a peněz k účtu Air Bank umožňuje klientům Air Bank nahlásit pojistnou událost, jako odcizení hotovosti či zneužití ztracené platební karty, skrze online formulář na webu pojišťovny. Za toto pojistné zaplatí jednotlivec 50 korun měsíčně, rodina pak 100 korun měsíčně.
Lidem, kteří si půjčili na Zonky, může v případě problémů pomoci Zonky záchranná vesta – ta všem klientům do věku 70 let kryje pracovní neschopnost, ztrátu zaměstnání, hospitalizaci, invaliditu či ošetřování člena rodiny.
Ještě před sjednáním pojištění je však potřeba vědět, že nárok na pojistné z pracovní neschopnosti nebo ztráty zaměstnání vzniká až po 29 dnech trvání.
Jak již bylo zmíněno výše, Maxima nabízí dva druhy pojištění pro podnikatele a firmy:
V rámci pojištění podnikatelů a průmyslu si lze sjednat pojištění majetku a odpovědnosti za škodu podnikatele, profesní odpovědnost a pojištění kybernetických rizik. Velkou výhodou je, že si podniky mohou sjednat pojištění zcela na míru.
Živnostníci a drobní podnikatelé mají na výběr z pojištění budov určených k podnikání, pojištění movitých věcí a pojištění odpovědnosti za škodu. Pojištění se týká jak obchodů s potravinami či jinými výrobky, tak i třeba restauračních zařízení, bytových domů nebo fitcenter. Při sjednání online navíc Maxima nabízí 15% slevu.
Hlášení škod u pojišťovny Maxima není žádným oříškem. Pojišťovna na svých webových stránkách uvádí všechny potřebné informace, návody a kontakty, díky kterým hlášení nezabere příliš mnoho času. Každá kategorie pojištění má svou vlastní podstránku s konkrétním postupem pro hlášení škod.
Například v případě škody z pojištění majetku a odpovědnosti je potřeba pojistnou událost co nejdříve oznámit pojišťovně a doručit vyplněný formulář Oznámení škody události (ten lze najít na webu pojišťovny). Pojišťovna klienta kontaktuje a bude s ním řešit další postup, jakmile formulář obdrží.
Místo škody je potřeba zabezpečit, aby nedošlo ke zvětšení rozsahu a následků škody – ideálně by měl klient nechat vše na svém místě a vyčkat na zaměstnance pojišťovny, kteří škody zdokumentují. Pokud to není možné, může klient případně zdokumentovat škody sám nebo s pomocí nezávislého svědka.
V případě pojistné události na pojištěném majetku je potřeba pojišťovně doručit:
V případě škody z životního pojištění zveřejňuje pojišťovna oceňovací tabulky pro likvidaci pojistných událostí z rizikového životního pojištění a tabulku pro stanovení maximální denní dávky.
Při vzniklé pojistné události stačí vyplnit příslušné oznámení škody (všechna oznámení lze najít na webu pojišťovny) a přiložit lékařskou (propouštěcí) zprávu za dobu léčení nemoci či úrazu. Pokud klient tuto zprávu nemá k dispozici, měl by druhou stranu oznámení vyplnit lékař.
O tom, jak jsou klienti s Maxima pojišťovnou spokojeni, se lze přesvědčit na různých webových stránkách, jako je například Pojisteni.cz či Mapy.cz. Recenze Maxima klientů jsou rozmanité, stejně jako zkušenosti každého jednotlivce. Někteří klienti chválí rychlost vyřizování pojistných událostí a přátelský přístup zaměstnanců, jiní zase upozorňují na některé nedostatky.
Zatímco na portálu Pojisteni.cz si z celkového počtu 11189 hodnocení vysloužila 4,8 hvězdiček, na Mapy.cz jí klienti udělili pouze 1,8 – jedná se však o pouhých 14 recenzí, tudíž nelze pojišťovnu automaticky odsoudit.
Pojišťovnu Maxima lze kontaktovat telefonicky na čísle 273 190 400, případně e-mailem na adresu info@maxima-as.cz.
Pobočka | Adresa |
Maxima Praha 2 | Italská 1583/24, 120 00 Praha 2 Vinohrady |
MAXIMA pojišťovna, a.s.
Italská 1583/24
120 00 Praha 2 Vinohrady
Telefonní číslo: +420 273 190 400
E-mail: info@maxima-as.cz
Datová schránka: q23e43v