Generali pojišťovna
Pillow pojišťovna – recenze, kontakt
Pillow pojišťovna je na českém trhu poměrně mladou společností. Svou činnost začala v roce 2015, kdy nabízela pouze pojištění vozidel. Pojišťovna přišla s revoluční, jasnou a výhodnou nabídkou povinného ručení a havarijního pojištění. K ucelené podobě jejího názvu a loga došlo až v roce 2019.
V roce 2020 dosáhla pojišťovna Pillow na ocenění za nejrychleji rostoucí společnost v oboru pojištění vozidel. Výsledky mezi rokem 2019 a 2020 byly opravdu úspěšné – počet pojištěnců se tehdy vyšplhal na trojnásobné hodnoty.
Investiční skupina RSJ je akcionářem pojišťovny Pillow. Společnost je pod Českou národní bankou a kontrolu uceluje nezávislý auditorský subjekt. Pojišťovna je zodpovědná a důvěryhodná. I přes krátkou dobu na trhu poskytuje velmi zajímavé pojištění pro ochranu automobilu, majetku, či újmě na zdraví a nemoci.
Díky rychlému růstu a vzestupu v oblibě se dnes pojišťovna Pillow pyšní více jak 60 000 klienty. Navíc propaguje jasné, stručné a jednoduché požadavky, kterým porozumí opravdu každý. V jednoduchosti pokračuje i v rámci uzavírání pojištění – nabízí totiž online sjednání z domova.
Pillow pojištění – co nabízí Pillow pojišťovna?
Produktové portfolio pojišťovny Pillow se zabývá vozidly, majetkovou strukturou, nemocí a úrazy. Pro automobil nabízí povinné ručení a havarijní pojištění. Vychází z konceptu kolik osoba najezdí, tolik toho zaplatí. Pokud vlastník vozidla jezdí málo, snižuje se jeho riziko častých nehod. V tom případě i méně zaplatí na pojištění.
Pillow – povinné ručení
Pojištění automobilu je zákonem dané a povinné ručení musí mít sjednané každý vlastník vozidla. V případě, že je způsobena nehoda, poskytovatel pojištění kryje škody, které byly pojistníkem způsobeny. Náklady za vzniklé havárie mohou být likvidační a mohou jak na majetku, tak i na zdraví a životě, dosahovat velmi vysokých hodnot.
Pillow pojišťovna nabízí povinné ručení hned ve třech variantách. Stejně jako ostatní pojistitelé nabízí limity u povinného ručení. To se skládá z limitu plnění na škody na majetku, zdraví a životě.
Princip výpočtu pojistného na povinném ručení vychází z ujetých kilometrů. Čím méně vlastník s vozidlem jezdí, tím nižší sumy na pojistném bude platit. Pojišťovna vždy požaduje fotografii, na které bude viditelný stav tachometru. Tento snímek se zasílá skrze mobilní aplikaci.
Kilometry na snímku dokládají reálný stav ujeté vzdálenosti. Tyto hodnoty se porovnají s předem domluveným odhadem ujetých kilometrů. Pokud ujel klient méně kilometrů, než bylo smluveno, vrací se mu 50 % z přeplacené částky. V případě, že by klient ujel více, než původně myslel, že ujede, nic se neděje. Jen se doplatí suma z přepočtené sazby, která na pojištění chybí k doplacení.
Pillow – havarijní pojištění
Havarijní pojištění není již zákonem povinně dáno, ovšem vyplatí se jej uzavřít. Zatímco povinné ručení kryje škody druhých stran, havarijní pojištění je jistotou pro samotného vlastníka automobilu. Z tohoto typu pojištění auta jsou kryty škody na vozidle vlastníka a platí i tehdy, kdy je nehoda způsobena jeho vlastní chybou.
Pillow pojištění vozidel kryje především:
- dopravní nehodu
- střet se zvířetem
- krádež vozidla
- přírodní událost (živel)
- vandalismus
- poškození skel
- úraz řidiče i spolujezdců
- asistenci bez finančního limitu
U pojišťovny Pillow se nemůže stát, že by klient pročítal složité podmínky na několika stránkách a dohledával, jakou alternativu zvolit, aby v balíku měl i například připojištění čelního skla. Vše vysvětlují, nabízejí a sjednávají rychle, bez složitých procesů a administrací.
Pillow pojišťovna navíc nabízí férovou kalkulaci pojištění online, která porovná odhad a realitu. V případě, že se odhad odjetých kilometrů liší od těch opravdu najetých, pojišťovna Pillow vyrovná přeplatky či nedoplatky.
Pillow – pojištění majetku
Výhodou Pillow pojištění majetku je, že si jej lze sjednat jak pro rodinný dům, osobní či družstevní byt, tak i pro bydlení v podnájmu. Pojištění majetku kryje škody způsobené povodní, záplavou, krádeží či vandalismem, kromě toho chrání majetek také před škodami způsobenými elektronikou.
U Pillow si lze sjednat pojištění také na sklo a sanity, věci na zahradě (ať už jde o strom či gril), věci mimo domov během cestování po ČR i EU, pojištění odpovědnosti (neboli tzv. pojistku na blbost) či asistenci pro havarijní nouzi.
Pillow – pojištění úrazu a nemoci
Kromě pojištění vozidel a majetku nabízí Pillow také pojištění úrazu a nemoci. To kryje pojistitele především v případě pracovní neschopnosti, invalidity každého stupně, či léčby závažného onemocnění. Pokud navíc zdravotní stav dítěte nebo studenta vyžaduje nepřetržité ošetřování, vyplatí ošetřujícím rodičům denní dávku již od 29. dne.
Pillow ukončení smlouvy
Pillow jakožto zcela digitální pojišťovna umožňuje rychlé a snadné ukončení smlouvy libovolného pojištění online. Jak sama na svém webu uvádí, stačí společnost kontaktovat e-mailem na adresu info@pillow.cz.
Ti, kteří upřednostňují ukončení smlouvy Pillow fyzicky, mohou výpověď odeslat poštou na adresu:
Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
149 0,0 Praha 4 – Chodov
Pillow pojišťovna – recenze
Pojišťovna Pillow staví své služby tak, aby byla spokojenost zákazníků zajištěna. Nabízí non-stop asistenci a pomoc svým pojistníkům. Pro zajištění podpory vlastní pojišťovna tři linky, které rozlišuje dle účelu volání.
Pojišťovna se jako jedna z mála nechlubí pouze svými pozitivními ohlasy. Na svých webových stránkách zmiňuje také negativní recenze klientů a způsoby, kterými se tyto stížnosti snažila uspokojit.
Recenze Pillow pojišťovny lze najít například na Mapy.cz, kde si společnost vysloužila pouhé 3 a půl hvězdičky. Recenzi si však připravila také redakce webu 5nej.cz, která Pillow ohodnotila na krásných 9,2 z 10 hvězdiček. Na portálu Pojisteni.cz si recenze Pillow pojišťovny vybojovaly úctyhodných 4,7 z 5 hvězdiček.
Pillow pojišťovna – pobočky, kontakt
Jak již bylo řečeno, Pillow je zcela digitální pojišťovna, tudíž nemá kamenné pobočky. Klienti mohou vše vyřešit online na webových stránkách společnosti, případně v mobilní aplikaci.
Pillow pojišťovnu lze kontaktovat telefonicky na klientské lince 777 657 827 ve všední dny od 8:00 do 17:30 hodin, případně e-mailem na adresu info@pillow.cz.
V případě pohotovosti poskytuje nonstop asistenční služby, a to na linkách 251 032 862 pro motorová vozidla, 221 586 860 pro dům či byt a 251 032 862 v případě potřeby právní asistence.
Oznámit škody lze buďto telefonicky na čísle 295 562 333, nebo skrze formulář na webu. Dotazy ohledně již nahlášených škod lze směřovat na e-mailovou adresu skoda@pillow.cz. Nové pojištění je možné sjednat na telefonním čísle 777 657 827.
Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
149 00 Praha 4