Pillow pojišťovna – hlášení škod, kontakt

Pillow pojišťovna je na českém trhu poměrně mladou společností. Svou činnost začala v roce 2015, kdy nabízela pouze pojištění vozidel. Pojišťovna přišla s revoluční, jasnou a výhodnou nabídkou povinného ručení a havarijního pojištění. K ucelené podobě jejího názvu a loga došlo až v roce 2019.

V roce 2020 dosáhla pojišťovna Pillow na ocenění za nejrychleji rostoucí společnost v oboru pojištění vozidel. Výsledky mezi rokem 2019 a 2020 byly opravdu úspěšné – počet pojištěnců se tehdy vyšplhal na trojnásobné hodnoty.

Investiční skupina RSJ je akcionářem pojišťovny Pillow. Společnost je pod Českou národní bankou a kontrolu uceluje nezávislý auditorský subjekt. Pojišťovna je zodpovědná a důvěryhodná. I přes krátkou dobu na trhu poskytuje velmi zajímavé pojištění pro ochranu automobilu, majetku, či újmě na zdraví a nemoci.

Díky rychlému růstu a vzestupu v oblibě se dnes pojišťovna Pillow pyšní více jak 60 000 klienty. Navíc propaguje jasné, stručné a jednoduché požadavky, kterým porozumí opravdu každý. V jednoduchosti pokračuje i v rámci uzavírání pojištění – nabízí totiž online sjednání z domova.

Obsah článku

Pillow pojištění – co nabízí Pillow pojišťovna?

Pillow – povinné ručení

Pillow – havarijní pojištění

Pillow – pojištění majetku

Pillow – pojištění úrazu a nemoci

Pillow – hlášení škody

Pillow – ukončení smlouvy

Pillow pojišťovna – recenze

Pillow pojišťovna – pobočky, kontakt

Pillow pojištění – co nabízí Pillow pojišťovna?

Produktové portfolio pojišťovny Pillow se zabývá vozidly, majetkovou strukturou, nemocí a úrazy. Pro automobil nabízí povinné ručení a havarijní pojištění. Vychází z konceptu kolik osoba najezdí, tolik toho zaplatí. Pokud vlastník vozidla jezdí málo, snižuje se jeho riziko častých nehod. V tom případě i méně zaplatí na pojištění.

Pillow – povinné ručení

Pojištění automobilu je zákonem dané a povinné ručení musí mít sjednané každý vlastník vozidla. V případě, že je způsobena nehoda, poskytovatel pojištění kryje škody, které byly pojistníkem způsobeny. Náklady za vzniklé havárie mohou být likvidační a mohou jak na majetku, tak i na zdraví a životě, dosahovat velmi vysokých hodnot.

Pillow pojišťovna nabízí povinné ručení hned ve třech variantách. Stejně jako ostatní pojistitelé nabízí limity u povinného ručení. To se skládá z limitu plnění na škody na majetku, zdraví a životě.

Povinné ručení podle SPZ

Povinné ručení si lze sjednat během 5 minut – stačí zadat SPZ vozidla a vybrat si z aktuálních nabídek pojišťoven. Při sjednání pojištění online řidiči ušetří až 50 % oproti vyřízení na pobočce.

86 % řidičů přeplácí své povinné ručení

Sleva za online sjednání

Rychlé vyřízení z domova

Spočítat povinné ručení

Princip výpočtu pojistného na povinném ručení vychází z ujetých kilometrů. Čím méně vlastník s vozidlem jezdí, tím nižší sumy na pojistném bude platit. Pojišťovna vždy požaduje fotografii, na které bude viditelný stav tachometru. Tento snímek se zasílá skrze mobilní aplikaci.

Kilometry na snímku dokládají reálný stav ujeté vzdálenosti. Tyto hodnoty se porovnají s předem domluveným odhadem ujetých kilometrů. Pokud ujel klient méně kilometrů, než bylo smluveno, vrací se mu 50 % z přeplacené částky. V případě, že by klient ujel více, než původně myslel, že ujede, nic se neděje. Jen se doplatí suma z přepočtené sazby, která na pojištění chybí k doplacení.

Pillow nabízí pojištění auta s nulovou spoluúčastí.

Pillow – havarijní pojištění

Havarijní pojištění není již zákonem povinně dáno, ovšem vyplatí se jej uzavřít. Zatímco povinné ručení kryje škody druhých stran, havarijní pojištění je jistotou pro samotného vlastníka automobilu. Z tohoto typu pojištění auta jsou kryty škody na vozidle vlastníka a platí i tehdy, kdy je nehoda způsobena jeho vlastní chybou.

Pillow pojištění vozidel kryje především:

  • dopravní nehodu
  • střet se zvířetem
  • krádež vozidla
  • přírodní událost (živel)
  • vandalismus
  • poškození skel
  • úraz řidiče i spolujezdců
  • asistenci bez finančního limitu

Pokud u pojištěného vozidla dojde ke střetu se zvířetem, je potřeba jej prvně nahlásit policii. Pokud policie odmítne škodu zdokumentovat (to se může stát například v zahraničí), musí vše nafotit pro účely šetření pojistné události sám klient.

Střet se zvířetem lze pojistit u všech vozidel do stáří 15 let, a to jak pro osobní vůz, tak i například pro motorku či nákladní vozidlo. Pojištění se vztahuje i na škody spáchané kunou, například rozkousané dráty v prostoru motoru. 

Střet se zvířetem lze pojistit u všech vozidel do 15 let stáří.

U pojišťovny Pillow se nemůže stát, že by klient pročítal složité podmínky na několika stránkách a dohledával, jakou alternativu zvolit, aby v balíku měl i například připojištění čelního skla. Vše vysvětlují, nabízejí a sjednávají rychle, bez složitých procesů a administrací.

Pillow pojišťovna navíc nabízí férovou kalkulaci pojištění online, která porovná odhad a realitu. V případě, že se odhad odjetých kilometrů liší od těch opravdu najetých, pojišťovna Pillow vyrovná přeplatky či nedoplatky.

Pillow – pojištění majetku

Výhodou Pillow pojištění majetku je, že si jej lze sjednat jak pro rodinný dům, osobní či družstevní byt, tak i pro bydlení v podnájmu. Pojištění majetku kryje škody způsobené povodní, záplavou, krádeží či vandalismem, kromě toho chrání majetek také před škodami způsobenými elektronikou.

U Pillow si lze sjednat pojištění také na sklo a sanity, věci na zahradě (ať už jde o strom či gril), věci mimo domov během cestování po ČR i EU, pojištění odpovědnosti (neboli tzv. pojistku na blbost) či asistenci pro havarijní nouzi.

Pillow – pojištění úrazu a nemoci

Kromě pojištění vozidel a majetku nabízí Pillow také pojištění úrazu a nemoci. To kryje pojistitele především v případě pracovní neschopnosti, invalidity 1. až 3. stupně, či léčby závažného onemocnění. Pokud navíc zdravotní stav dítěte nebo studenta vyžaduje nepřetržité ošetřování, vyplatí ošetřujícím rodičům denní dávku již od 29. dne.

Peníze za zlomeniny pojišťovna vyplácí ihned po doložení první diagnózy, přičemž pro každý typ zlomeniny má jasně stanovenou částku. Dle závažnosti úrazu může pojišťovna navýšit částku až desetinásobně.

Dle závažnosti úrazu může Pillow navýšit částku až desetinásobně.

Pillow – hlášení škody

Jak postupovat při škodě na majetku a jak na hlášení škody při povodni, požáru či tornádu uvádí pojišťovna na svých webových stránkách.

Ze všeho nejdříve je potřeba škodnou událost co nejdříve ohlásit a podrobně popsat, co se stalo, co škodu způsobilo a kdy a kde škoda nastala. Pokud klient nemůže nahlásit škodu sám, může ji nahlásit příbuzný, případně jiný svědek. Ke hlášení škody je potřeba přidat seznam poškozeného majetku.

Všechen poškozený majetek je potřeba nafotit, bohatě postačí mobilním telefonem. Vyfotit je potřeba jak celou nemovitost ze všech stran, tak i poškozenou část nemovitosti s detaily poškození. V případě poškození místnosti je pak potřeba nafotit celou místnost i detaily poškození, v případě poškození movité věci pak danou věc včetně štítku.

Škody je však především potřeba co nejvíce minimalizovat. Pokud je to tedy možné, měl by klient zabezpečit poškozené místo či věc, aby předešel dalším škodám. Doporučuje se zejména:

  • zkontrolovat rozvody (elektřiny, vody, plynu)
  • zakrýt plachtou poškozenou střechu a stavební otvory
  • zlikvidovat kontaminované jídlo a pití
  • zabezpečit nemovitost proti vloupání
  • pokusit se vysušit navlhlé zdivo

Jakoukoliv škodu lze nahlásit na telefonním čísle 295 562 333, a to vždy v pracovní dny od 8:00 do 17:30 hodin, případně e-mailem na adresu skoda@pillow.cz.

Pillow – ukončení smlouvy

Pillow jakožto zcela digitální pojišťovna umožňuje rychlé a snadné ukončení smlouvy libovolného pojištění online. Jak sama na svém webu uvádí, stačí společnost kontaktovat e-mailem na adresu info@pillow.cz.

Ti, kteří upřednostňují ukončení smlouvy Pillow fyzicky, mohou výpověď odeslat poštou na adresu:

Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
149 0,0 Praha 4 – Chodov

Pillow pojišťovna – recenze

Pojišťovna Pillow staví své služby tak, aby byla spokojenost zákazníků zajištěna. Nabízí non-stop asistenci a pomoc svým pojistníkům. Pro zajištění podpory vlastní pojišťovna tři linky, které rozlišuje dle účelu volání.

Pojišťovna se jako jedna z mála nechlubí pouze svými pozitivními ohlasy. Na svých webových stránkách zmiňuje také negativní recenze klientů a způsoby, kterými se tyto stížnosti snažila uspokojit.

Recenze Pillow pojišťovny lze najít například na Mapy.cz, kde si společnost vysloužila pouhé 3 a půl hvězdičky. Recenzi si však připravila také redakce webu 5nej.cz, která Pillow ohodnotila na krásných 9,2 z 10 hvězdiček. Na portálu Pojisteni.cz si recenze Pillow pojišťovny vybojovaly úctyhodných 4,7 z 5 hvězdiček.

Recenze Pillow pojišťovny od redakce webu 5nej.cz.

Pillow pojišťovna – pobočky, kontakt

Jak již bylo řečeno, Pillow je zcela digitální pojišťovna, tudíž nemá kamenné pobočky. Klienti mohou vše vyřešit online na webových stránkách společnosti, případně v mobilní aplikaci.

Pillow pojišťovnu lze kontaktovat telefonicky na klientské lince 777 657 827 ve všední dny od 8:00 do 17:30 hodin, případně e-mailem na adresu info@pillow.cz.

V případě pohotovosti poskytuje nonstop asistenční služby, a to na linkách 251 032 862 pro motorová vozidla, 221 586 860 pro dům či byt a 251 032 862 v případě potřeby právní asistence.

Oznámit škody lze buďto telefonicky na čísle 295 562 333, nebo skrze formulář na webu. Dotazy ohledně již nahlášených škod lze směřovat na e-mailovou adresu skoda@pillow.cz. Nové pojištění je možné sjednat na telefonním čísle 777 657 827.

Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
149 00 Praha 4

© 2025 ABCpojisteni.cz | Nakódoval Leoš Lang